Ilsk och frustrerad..

Livet står ju för fan stilla!! Måste börja hända saker... jo, jag vet, det ligger hos mig att påbörja något och det ligger i faggorna. Ska börja jobba med en ny kortlek...eller ny och ny, har haft den länge, börjar bli dax att jobba in den nu.

Blir även både ledsen och frustrerad när dottern berättar att deras farmor står och säger till dem att hon förstår att deras pappa tappar lusten till dom för att de inte vill följa med honom hem till ett svinkallt mejeri! Hon kan ju för fan inte stå och säga till mina barn att deras far tappar lusten till dom!!! Känner mig maktlös, får inte prata med M om det för Ellie och hon är så pass gammal nu att hon får bestämma den saken. Hon är duktig på att hantera sådana saker iofs, ledsen ett tag, sedan kommer hennes humör och jävlar anamma :) hoppas jag lärt henne det :)

Nåja, livet har sin gång och det man ska ha kommer till en :) bad or good.!



Kommentarer
Postat av: anneli

vad är det för kortlek?

nej, Ellie borde inte behöva ta sånt! Vi har det ganska likadant ibland så jag vet...De blir ju så ledsna och så kan man inget göra...hopplöst men i slutändan är det fädren som förlorar!

2010-02-01 @ 11:47:30
URL: http://frykmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0