Lördagmorgon

Precis varit ute på morgonrundan, fått frisk luft och andats in kall luft, så jag kan hosta ännu mer =D Är så trött på hostan och förkylningen, bör nog gå till en läkare nästa vecka... Har mycket som ska göras här hemma, men hittar inte orken helt enkelt och hittar jag en gnutta så flåsar och rosslar jag som ett gammalt ånglok efter 5 minuter...måste nog gå till en läkare nästa vecka =D

 

Tror jag behöver kärlek helt enkelt. Japp, definitivt är det så! Så om det nu finns någon som läser detta, skicka runt min bild och ett välskrivet fjäskbrev om mig till alla ungkarlar i er omgivning!! =D

Säg också att det går bra att komma och knacka på min dörr =)


Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till vår solskenshistoria, Anton!

jodå, de gör han.. =) han är sen med motoriken dock! dom vet inte om han någonsin kommer ikapp den helt.. men han kommer lära sej saker som vi kan men med lite längre tid.. ;) men de spelar inte oss ngn roll.. bara han är med kognitivt.. =) & de är han!



Själv då? bor du kvar i hålan? =)

Hur är de med barnen & dej?

2010-01-31 @ 11:22:45
URL: http://pazur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0