Snö, snö. snö

Finner det utomordentligt jobbigt att gå i detta moddet och djupa snön, får mjölksyra i benen för fan :) Och stackars Ludde hittar knappt några ställen att släppa ifrån sig på och hittar han något så får jag eventuellt plöja mig fram och plocka upp :) Tror vi är en syn :)

I övrigt försöker jag komma på bra lösningar för vår trångboddhet... eftersom min balans är lite si så där mellan varven behöver jag egentligen rena ytor, men ett boende på liten yta tillåter inte alltid det, kan jag säga :)

Onsdag idag, snart barnen hemma igen...ibland önskar jag så att de var hos mig på heltid, det här hoppandet tär tycker jag...blir så intensivt den veckan de är här, Sen förstår jag ju att de vill träffa pappa med, inget att diskutera.

Dax för frukost och pillertrilleri ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0